Piotr Sobieski Piotr Sobieski
212
BLOG

Gra w salonowca

Piotr Sobieski Piotr Sobieski Polityka Obserwuj notkę 8

Czy zastanawia Państwa ten bezkrytyczny, poddańczy stosunek do Jarosława Kaczyńskiego i osób przez niego namaszczonych? Czasami to staje się aż żenujące. Gdyby prezes Kaczyński nagle pierdnął to najprawdopodobniej komentarze byłyby mniej więcej takie:

  • No nareszcie. Wszyscy na to czekaliśmy. Jesteśmy z Panem! – Ziuta z Bydgoszczy.
  • Panie Prezesie to jest naprawdę patriotyczny piard. Pokażmy półtuskom, że są jeszcze w tym kraju patrioci i prawdziwi Polacy. – Dzięgielewska.
  • Na to czekałem. PiS zwycięży! – Sprawiedliwy.
  • To jest nasz prawdziwie polski piard. No i autor zasłużony. Ja i moja żona Krycha popieramy pana – ZygaPrawy
  • Panie Jarosławie. Najpierw chciałem przypomnieć, że już nie raz na pańskim blogu wpisywałem dlaczego powinien pan to zrobić i uzasadniałem również. Cieszę się, że nareszcie pan pierdnął. To jest piard na miarę prawdziwej Polski i prawdziwych Polaków a nie tych Tusków, Bartoszewskich, Niesiołowskich, Wajdów i innych nawiedzonych. Gratuluję. – Ksylometazolin.
  • Co prawda to prawda, a sprawiedliwość i tak musi być po naszej stronie – Bogobojny39
  • To nic, że pan pierdnął. Niech pan zobaczy jak ci POtrioci smrodzą. Ci to dopiero pierdzą! – sm69

Tak można bez końca.

Jeśli ktokolwiek z czytelników rozpozna siebie albo swój wpis, to oświadczam, że jest to zbieżność przypadkowa. Chodziło mi o ukazanie zjawiska, a nie ośmieszanie kogokolwiek.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka